اعلام روش‌های پرداخت زکات فطریه در استان بوشهر؛

۱۲۰۰ پایگاه برای جمع آوری زکات فطریه مستقر شد

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر؛

برنامه های دهه امامت و ولایت اعلام شد

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر گفت: به مناسبت عید امامت و ولایت 1331 دستگاه کولر گازی، 250 فقره جهیزیه، 28 واحد مسکن و 30 هزار پرس غذای گرم تقدیم جامعه هدف خواهد شد
کد خبر: ۱۳۲۸۹۵۶

به گزارش جام جم آنلاین بوشهر، محمد رضا میری، مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر در مصاحبه با صدا و سیمای مرکز با تاکید برعمق بخشی ومعرفت افزایی در برنامه‌های دهه امامت و ولایت گفت: اگر فلسفه غدیر را خوب درک کنیم و اهداف غدیر را برای جامعه هدف و کارکنان نظام تبیین و تشریح نماییم فرهنگ علوی در جامعه نهادینه شده و رفتار علوی در سازمان شکل می‌گیرد.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر به برنامه‌های کمیته امداد در دهه امامت و ولایت اشاره کرد و گفت: بدین مناسبت کار توزیع  1331 دستگاه کولر گازی شروع شده است که تا روز عید غدیر ادامه دارد.

 وی در ادامه افزود: 250 فقره جهیزیه در روز عید غدیر میان نوعروسان تحت حمایت توزیع خواهد شد که هر سری جهیزیه 150 میلیون ریال ارزش دارد.

میری خاطر نشان کرد: همچنین 28 واحد مسکونی به ارزش ساخت هر واحد یک میلیارد و 500 میلیون ریال، در دهه امامت و ولایت تحویل خانوارهای نیازمند مسکن خواهد شد.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر گفت: در نظر داریم همزمان با عید سعید غدیر خم 30 هزار پرس غذای گرم را با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی آماده و میان خانوارهای جامعه هدف توزیع کنیم.

وی یاد آور شد: فضاسازی محیطی، برگزاری مسابقات فرهنگی،حامی یابی برای ایتام با هدف توسعه و تعمیق فرهنگ علوی و سیره امام علی (ع) از دیگر برنامه های کمیته امداد بوشهر در ایام دهه امامت و ولایت خواهد بود.


در روز عید قربان 1341 راس دام ذبح شد

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به پشت سرگذاشتن عید قربان و میزان قربانی های انجام شده در این روز نیز گفت: در پویش نذر و قربانی که همزمان با عید قربان صورت گرفت، یکهزار و 341 راس دام سبک و سنگین ذبح و گوشت قربانی بلافاصله میان خانوارهای تحت حمایت توزیع شده است.

میری در ادامه با بیان اینکه پویش نذر و قربانی با کمک و حمایت های خیران نیکوکار، ائمه جمعه و جماعات، پایگاه های مقاومت بسیج و مراکز نیکوکاری صورت گرفت، گفت: طبق بررسی های انجام شده 91 درصد از خانوارهای تحت حمایت در روز عید قربان از گوشت گرم برخوردار شدند.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر خاطرنشان کرد: آمارها نشان می دهد نسبت به سال گذشته 57 درصد در زمینه ذبح و قربانی پیشرفت داشتیم.

وی در پایان از خیران نیکوکار و همه کسانی که کمیته امداد را این امر مهم یاری کردند تشکر کرد و گفت: این موفقیت نشان دهنده این است که مردم نوع دوست و نیکوکار بوشهر در این شرایط سخت و بحران اقتصادی که وجود دارد همنوعان خودشان را فراموش نکردند.

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها